Om meg

Bildet mitt
Norway
Etter å ha vært så dum slette min forrige hjemmeside om dyra mine, med alt fra treningsdagbok til resultatlister, flotte bilder etc., så prøver jeg meg igjen. Men denne gangen er det ikke bare hundene, men alt annet jeg har behov for å tømme hjernen for også.. Ellers er jeg så heldig å ha en Border-Spiss, en Islandsk Fårehund med hengeører(hvilket er helt feil!),katten Miis og det viktigste, nemlig min hærlige datter Maya, født desember 08, og pappa til datteren min som også er min kjæreste!

2. jan. 2012

GODT NYTTÅR FOLKENS!!

Tenkte jo å lage samme sider for Mons, som jeg har for Maya, men jeg skal i stedet forsøke å kopiere inn alt fra Maya sin blogg over på en side her i stedet, for da er alt samlet på ett sted!
Gjorde en liten brøler på lørdag(nyttårsaften), da jeg satte kalkunen i ovnen ca.kl.1500, og skulle reise (med kalkunjævelen på 6 kg.!)kl. 1750. Altså, vi skulle være på Fjellfoten 1800! Vel, vi var der 1900, med ferdig og saftig kalkunjævel, og en utsøkt saus kokt på kraft fra kalkunjævelen tappet over på en 1,5 liter plastflaske;-) Ble en knallfin aften hos Ann og Terje, og mange andre koselige venner var på plass!! Deilig å bo i Nes igjen, må jeg bare poengtere atter igjen!
Det skulle nå ha kommet noen bilder fra nyttårsaften, men kamera glemte jeg hos vertene, så da få vi legge inn av mine kjære små istedet!(Kommer siden, da jeg må legge det inn fra telefonen først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar