Om meg

Bildet mitt
Norway
Etter å ha vært så dum slette min forrige hjemmeside om dyra mine, med alt fra treningsdagbok til resultatlister, flotte bilder etc., så prøver jeg meg igjen. Men denne gangen er det ikke bare hundene, men alt annet jeg har behov for å tømme hjernen for også.. Ellers er jeg så heldig å ha en Border-Spiss, en Islandsk Fårehund med hengeører(hvilket er helt feil!),katten Miis og det viktigste, nemlig min hærlige datter Maya, født desember 08, og pappa til datteren min som også er min kjæreste!

6. sep. 2010

Så ble det lys!!

Ja, så ble det jammen lys her på Neskollen dagen etter jeg skrev forrige innlegg!! Da stemte det ikke som noen sa her, at det ikke kom på før i oktober! Ellers så har vel oss bloggere (eller helst de som har sendt inn innlegg til avisene) hatt en påvirkning allikevel!;-) Så takk for det, nå kan kveldsturen nytes uten frykt for å bli snegle, eller froskemorder med påfølgende bruddskader på egen kropp! Og dessuten, jeg slapp, for denne gang, å gå til innkjøp av diverse hodelykter.
Ellers var jeg på kino i går å så den mye omtalte filmen "Inception" som Nolan visstnok skal ha brukt 10 år på!?! Vel, 10 år på den? Ja,ja, var helt ok, men ble ikke så imponert akkurat. Gir en terningkast fire, jeg. Trekker ned fordi forventningene mine som vanlig var på topp, og filmen sto ikke til forventningene, samt at slutten kom så plutselig. Er noen ganger sånn at filmer har alt for brå slutt, som om at "Nei, nå gidder jeg ikke mer, nå lager jeg en avslutning".. Plusset er vel at de tre timene egentlig gikk ganske fort, samt at ideen var ganske bra! Litt "Matrix" egentlig. Konklusjon: Var action hele tiden, helt til de rundet av, som sagt ganske raskt.

1 kommentar:

  1. Så bra at du slapp å bli morder ;-)
    Legger deg inn på blogglisten min jeg. Men du bør oppdatere litt oftere syns jeg ;-)
    Tove med Vina og Barfi (som du ikke har sett)

    SvarSlett