Om meg

Bildet mitt
Norway
Etter å ha vært så dum slette min forrige hjemmeside om dyra mine, med alt fra treningsdagbok til resultatlister, flotte bilder etc., så prøver jeg meg igjen. Men denne gangen er det ikke bare hundene, men alt annet jeg har behov for å tømme hjernen for også.. Ellers er jeg så heldig å ha en Border-Spiss, en Islandsk Fårehund med hengeører(hvilket er helt feil!),katten Miis og det viktigste, nemlig min hærlige datter Maya, født desember 08, og pappa til datteren min som også er min kjæreste!

16. des. 2011

Multimedia message

Ja Monsemann vokser seg  så stor og fin;-) Han er verdens snilleste, og det er ikke kødd en gang! Legges ved ni-tiden og så må jeg som regel vekke han halv åtte på morgenen så jeg rekker å gi han litt mat før vi må opp og levere Maya i barnehagen🐸☀ Maya er helt enestående med han! Ofte blir hun igjen i senga og pludrer med lillebror mens mamma er på badet! (Det skal sies at jeg hører dem!!) Mons er allerede godt igang med skravlinga og skrattler så det holder!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar